آرمه پارسیان | شرکت خدمات درمانی آرمه پارسیان

ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی و زیبایی با نازلترین قیمت

آرمه پارسیان | شرکت خدمات درمانی آرمه پارسیان

ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی و زیبایی با نازلترین قیمت

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قیمت لمینت دندان

قیمت لمینت دندان


اگر به دنبال ظاهری آراسته و زیبا برای دندان هایتان هستید، لمینت مناسب شما است. قیمت لمینت دندان بصورت واحدی محاسبه می شود. برای زیباسازی طرح لبخند خود می توانید از لمینت استفاده کنید. اغلب افراد به داشتن چهره و لبخندی زیبا مشتاق هستند. بسته به اندازه، رنگ، شکل و طول دندان ها، قیمت لمینت دندان هم متفاوت خواهد بود.

لمینت چیست؟


لمینت دندان بصورت پوسته ای است که برطبق نیازهای اشخاص طراحی می شود. بدین صورت که در زمان ساخت از مواد رنگ دندان استفاده می شود. لمینت های سرامیکی و یا به عبارتی دیگر پرسلینی از چندین لایه نازک سرامیکی ساخته شده است. این لمینت جای مینای دندان و لایه ای چسبنده می شوند.

تنها زیبایی که با لمینت بدست می آید مطرح نیست. کارکرد درست لمینت بیشتر مدنظر است. باید پیوند محکمی بین لمینت و دندان طبیعی برقرار شود.


مراحل پیش روی شما برای جایگذاری لمینت چیست؟


در جلسه اول اقدامات لازم بر روی دندان ها با ظرافت و دقت هر چه تمام تر انجام می شود.

سعی می شود تا در همین جلسه قالبگیری دو فک نیز انجام شود. جلسه بعدی معمولا یک هفته تا ده روز بعدتر است.

در طول این چند روز قالب ها به لابراتور فرستاده می شوند. این قالب ها بصورت پوسته هایی نازک از جنس سرامیک ساخته می شوند. پس از این که قالب ها در کوره پخته شدند، تراشیده می شوند تا بافتی شبیه به مینای دندان به خود بگیرند.

پس از آماده شدن قالب ها، جلسه دوم شما فرا می رسد. در این جلسه لمینت ها روی دندان ها توسط رزین ها جایگذاری شده و محکم متصل می شوند.

اجرا شدن مراحل قرارگیری لمینت ها باید بصورت صحیح اتفاق بیفتد. بدین صورت هیچگونه درزی وجود نخواهد داشت. حال همانند دندان های طبیعی هستند و حتی می توان برای تمیز کردن از نخ دندان استفاده کرد.

هزینه های لمینت تا چه حد است؟


قیمت لمینت دندان متفاوت است مخصوصا در شهر بزرگی مثل تهران. قیمت لمینت برای هر واحد محاسبه می شود. بیشتر بسته به میزان آسیب دیدگی و تعرفه دندانپزشکی میزان پرداخت اثرگذار است. با توجه به مرکزی که می خواهید خدمات لمینت خود را در آن انجام دهید و همچنین شهر ارائه دهنده خدمات، هزینه ها قابل کنترل هستند. دندانپزشکانی که سابقه کاری کمتری دارند بالطبع دستمزد کمتری هم دریافت می کنند. البته دو نوع هم لمینت داریم که باز خود این موارد هم در قیمت ها تأثیرگذار است. محدوده قیمت لمینتی که از جنس کامپوزیت است پایین تر از سرامیکی است. پس می توان با مشورت از دکتر متخصص تا حد امکان از هزینه ها کاست. بدین صورت که به صلاحدید ایشان از لمینت های کامپوزیتی استفاده کرد.

برای پایین آمدن هزینه ها می توان کلیه مراحل را نزد یک دکتر رفت و انجام داد. بعضی افراد هستند که قادر به هزینه کردن نیستند. می توانند با خرید کارت آرمه تا 50%  تخفیف از تعرفه لمینت 98 بهره مند شوند.

در چه مواردی سراغ لمینت می رویم؟


درست شدن فاصله بین دندان ها


برطرف شدن عیوب دندان همانند لکه ها


لب پر و یا شکستگی دندان ها


دندان هایی که به سمت زبان متمایل هستند


 

مراقبت از لمینت


همانند دندان های طبیعی بصورت مرتب مسواک زده شود

استفاده از نخ دندان برای تمیز نگهداشتن لمینت

پس از گذشت یکهفته از نصب، به پزشک مراجعه شود

بررسی کارکرد لمینت ها

آسودگی خاطر از سلامت دندان و دهان

صیقل خوردن لمینت ها با خمیر مخصوص ضد سایشی

  • ۹۸/۰۵/۱۵
  • شایان کیانی

قیمت لمینت دندان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی