آرمه پارسیان | شرکت خدمات درمانی آرمه پارسیان

ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی و زیبایی با نازلترین قیمت

آرمه پارسیان | شرکت خدمات درمانی آرمه پارسیان

ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی و زیبایی با نازلترین قیمت

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شرایط بیمه دندانپزشکی

امروزه با توجه به شرایط جامعه مخارج زندگی هنگفت و طاقت فرسا است. اما باید به این نکته توجه داشت که می توان با بررسی شرایط بیمه دندانپزشکی هزینه های زندگی را تا حدودی کاهش داد. با ما همراه باشید تا بصورت کلی با بیمه و شرایط آن بیشتر آشنا شوید.

بیمه چیست؟


بیمه معمولا بصورت قراردادی است که بین طرفین (بیمه گر و بیمه گذار) بسته می شود. زمانی که حادثه ای اتفاق می افتد این بیمه است که به داد شما می رسد. بیمه برای جبران خسارت ها و زیان های وارد شده به شما است.

کسی که افرادی را بیمه می کند ، متعهد یا بیمه گر و فردی که طرف این قرارداد، قرار گرفته را بیمه گذار یا طرف تعهد می نامند. بیمه گر متعهد می شود تا درصورت رخ دادن حادثه ای مبلغ معینی را به بیمه گذار واگذار کند. این مبلغ در قبال دریافت حق بیمه است که متعلق به بیمه گذار می باشد. بدین شکل بیمه گذار جان یا مال خود را تحت پوشش بیمه در می آورد.

 

انواع بیمه


بهتر است با انواع بیمه ها آشنایی داشته باشید و برای گرفتن آنها اقدامات لازم را انجام دهید. چون با بیمه قادر خواهید بود هزینه های خود را در صورت بروز حادثه کاهش دهید. در اینصورت بخشی از پرداختی های هزینه شما جبران خواهد شد.

بیمه به سه بخش کلی زیر تقسیم می گردد که خود این بخش شامل زیر بخش های مجزایی می باشند.

اشخاص

مسئولیت

اموال 

 

بیمه اشخاص


بیمه اشخاص شامل عمر، حادثه و درمان می باشد.

بیمه مسئولیت


هر فردی با توجه به کسب و کاری که انجام می دهد، در برابر افراد دیگر مسئول است. زیرا ممکن است باعث وارد شدن خسارت مالی و یا جانی شود. حال افراد در قبال خسارات مسئول هستند. این خسارت ها گاهی سنگین و حتی جبران ناپذیر هستند. اما برای خسارت هایی که قابل جبران هستند ، می توان با خرید بیمه به آنجا منتقلشان نمود. این بیمه انواع متفاوتی دارد که در زیر نام برده می شود:

حرفه ای

عمومی

عملیات ساختمانی

کلیه خطر پیمانکارها

جامع شهرداری

تابلوهای تبلیغاتی

آتش سوزی

باشگاه های ورزشی

محیط بانان

رایانه یا کامپیوتر

حیوانات اهلی و خانگی

رؤسای بخش های آموزشی

مسئولان اردو

مستأجر در برابر مالک

 

بیمه اموال


این بیمه شامل اتومبیل، آتش سوزی، مهندسی و حمل و نقل می باشد. برای اتومبیل می توان بیمه شخص ثالث و یا بدنه را انجام داد.


بیمه دندانپزشکی


این بیمه در صورت نیاز با توجه به شرایط بیمه دندانپزشکی که با طرف قراردادها تنظیم می کند، قابل استفاده می باشد. طرف قرارداد این بیمه می تواند مراکز مختلف درمانگاهی باشد که برای استفاده از خدمات دندانپزشکی بکار می رود. افراد به این مراکز مراجعه کرده و با توجه به شرایط بیمه دندانپزشکی از تعرفه این خدمات استفاده کرده و پرداخت خود را انجام می دهند. تنها بیمه ای که فعلا خدمات دندانپزشکی ارائه می دهد بیمه تأمین اجتماعی است. اما این خدمات، خدمات اولیه ای است که انجام می شود و شامل کشیدن، پرکردن سطحی و جرمگیری می باشد.

 

شرایط بیمه دندانپزشکی


برای اینکه بتوانید شامل خدمات دندانپزشکی شوید ، مراحل زیر برای شما طی می شود:

تکمیل فرم مربوط به بهره گیری از خدمات

انجام چکاپ اولیه در زمان تعیین شده

انجام بیمه پس از گذشت یک ماه

 

اما کارت های دندانپزشکی هستند که برای عموم افراد ارائه می شوند. افراد با تقبل هزینه اندکی می توانند این کارت ها را تهیه کنند. برای این کارت ها سقف مبلغی تعیین شده است که بصورت سالانه قابل شارژ هستند. افراد با ارائه این کارت می توانند پرداختی های خود را با تخفیف انجام دهند. بعضی از این کارت ها تا 50% را نیز پوشش می دهند. البته افراد بعد از خرید این کارت، باید با ارائه کننده مربوطه ارتباط برقرار کند. پس از برقراری ارتباط و مشخص شدن دکتر مربوطه، می توانند برای تعیین وقت خود اقدام کنند. این شرایط بیمه دندانپزشکی بیشتر برای افرادی که بیمه تکمیلی ندارند، مناسب است. یکی از این کارت ها، کارت سلامت آرمه پارسیان است که برای خرید کارت آرمه می توانید اقدام کنید. اطلاعات و تعرفه ها کامل در سایت هستند. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با شماره 02166766719 تماس حاصل فرمایید.
  • ۹۸/۰۵/۱۳
  • شایان کیانی

شرایط بیمه دندانپزشکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی