آرمه پارسیان | شرکت خدمات درمانی آرمه پارسیان

ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی و زیبایی با نازلترین قیمت

آرمه پارسیان | شرکت خدمات درمانی آرمه پارسیان

ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی و زیبایی با نازلترین قیمت

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قیمت ایمپلنت دندان

ایمپلنت جایگزین دندان اصلی نیست و نخواهد شد. این فکر که قیمت ایمپلنت دندان پایین است اشتباه است. و یا اینکه با هر هزینه ای می توان ایمپلنت را انجام داد از ذهن خود دور سازید. بسته به جنس و کیفیتی که ایمپلنت دندان دارد، قیمت متفاوت خواهد بود. برای بررسی قیمت ایمپلنت دندان، بهتر است از چند دندانپزشک جنس و قیمت هر واحد ایمپلنت را بپرسید.

 

ایمپلنت دندان چیست؟


ایمپلنت بصورت فرم هایی است که با استفاده از عمل های جراحی زیر لثه ها واقع در استخوان ها جای می گیرند. از ایمپلنت دندان برای جایگذاری دندان ها استفاده می شود. مواد سازنده ایمپلنت اغلب از تیتانیوم و یا فلز می باشد.

حال افراد زیادی هستند که از درد در قسمت جلویی دندان هایشان رنج می برند. اما این درد را به جان می خرند، چون از بی دندان شدن در قسمت جلویی هراس دارند. ایمپلنت راه حل مناسبی برای حل این مشکل است. این واحد تنها مخصوص قسمت های جلویی دندان نیست، برای هر واحد دندانی می توان از آن استفاده کرد.

 

برای انجام ایمپلنت چه مراحلی در انتظار شما است؟


قبل از انجام ایمپلنت استخوان ها و لثه های شما مورد بررسی قرار می گیرد. این وارسی برای این لازم است تا از سالم بودن لثه ها و همچنین محکم بودن استخوان هایتان اطمینان حاصل شود. البته تنها این موارد کافی نیست، باید سعی در نگهداری از این ساختار داشته باشید.


مراحل ایمپلنت:


در مرحله اول فک و عرض استخوان بیمار برای ساخت پایه اندازه گیری می شود. پایه ایمپلنت درون استخوان فک قرار داده می شود. جوش خوردن این عمل تا چندین ماه طول می کشد. مرحله دوم ایمپلنت حدود 3 تا 6 ماه بعد از گذاشتن پایه آغاز می شود. در این مرحله انجام پروتز آغاز می گردد. پروتز بصورت ثابت و متحرک قابل انجام است.

 

پروتز ثابت:

نهایت تا چهار جلسه قالبگیری تکمیل شده و پس از آزمایش به بیمار تحویل داده می شود.

 

پروتز متحرک:

اگر ایمپلنت ها به عنوان پایه هایی مورد استفاده قرار بگیرند، آن وقت است که برای پروتز متحرک نیز استفاده می شوند. این پروتز بصورت کلید فشاری روی پایه ها قرار داده می شود که نسبت به حالت عادی محکم تر هستند.

 

ادامه مراحل پروتز:


تهیه عکس رادیولوژی برای بررسی وضعیت و معاینه اولیه


کشیدن دندان


ترمیم استخوان ها


احتمال جایگذاری پایه، همزمان با کشیدن و یا ترمیم


گذاشته شدن پایه


انجام قالب گیری


اندازه گیری فک و مشخص شدن زاویه دندان


واسپاری روکش


هزینه های ایمپلنت تا چه حد است؟


هزینه ایمپلنت بخاطر موجود بودن کمپانی های متعدد متفاوت است. چون این کمپانی های سازنده در نقاط مختلف آسیا، آمریکا و اروپا پخش هستند.

علاوه بر این قیمت ایمپلنت دندان بسته به ساختار دندانی هرکس متفاوت خواهد بود.

برای پایین آوردن هزینه ایمپلنت می توان به دکتری مراجعه کرد که مراحل آن و روکش را خودش انجام دهد. این کار در کاهش استرس نیز مؤثر است. چون دیگر نگرانی این موضوع که کار به چه صورت پیش خواهد رفت را ندارید.  بعضی افراد هستند که قادر به هزینه کردن نیستند. می توانند با خرید کارت آرمه تا 50%  تخفیف از تعرفه ایمپلنت بهره مند شوند.

در چه مواردی سراغ ایمپلنت می رویم؟


بهم خوردگی فاصله بین دندان های جلو

موجود بودن فاصله زیاد بین دندان ها

از بین رفتن تمامی دندان های یک فک یا حتی دو فک

زمانی که دندانی در انتهای هر قوس از بین رفته باشد

 

برای نتیجه گرفتن خوب از ایمپلنت علاوه بر اینکه بایستی استخوان و لثه های سالم داشته باشید. باید از سلامت جسمانی کاملی برخوردار باشید.

 

مواردی که باید زمان انجام ایمپلنت بدانید:


اغلب ایمپلنت ها در یک جلسه انجام شده و تمام می شوند. حال جلسات بعدی اختصاص داده می شود به معاینات پس از آن. چکاپ ها تا زمانی که موعد گذاشتن پروتز شود ادامه دارد. وقتی که زمان قرار دادن آن برسد، این پایه به عنوان دندانی دائمی قرار می گیرد.

گاهی اوقات استخوان ها به اندازه کافی قوی نیستند. در اینصورت لازم است تا از طریق مواد استخوانی تقویت شوند. این کار قبل و یا حتی بعد از قرار دادن ایمپلنت ها هم امکان پذیر است.
  • ۹۸/۰۵/۱۴
  • شایان کیانی

قیمت ایمپلنت دندان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی